رسیدگی به بیش از 8 هزار گزارش و شکایت مردمی در سامانه 124 در اسفندماه 1401
شهرستانهای همدان
بزرگنمایی:
به گزارش خبرگزاری همدان خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان همدان معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی و رسیدگی به 8 هزار تماس مردمی واصله از طریق سامانه 124 طی در اسفندماه سال 1401 در استان خبر داد.
مرتضی بید آبادی افزود: اکثر این گزارشات مربوط گران فروشی و یا کم فروشی در واحد های صنفی بوده است. که حدود 5 هزار مورد از این گزارشات به دستگاه های مربوطه ارجاع داده شد.
وی در پایان تاکید کرد: مردم فهیم استان همدان در صورت مشاهده هرگونه تخلف آدرس دقیق واحد متخلف و نوع تخلف آن واحد را در اسرع وقت از سامانه 124٫ir و یا از طریق تلفن 124 اطلاع دهند تا اکیپ های بازرسی جهت رسیدگی به گزارشات به محل اعزام شوند
- پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴:۳۸
- ۲۴۱ بازدید
- منبع: روابط عمومی